Laatste paar dagen!

Hallo allemaal!

De laatste paar dagen van onze fantastische reis zijn in gegaan helaas want we vliegen donderdag al weer naar huis.

De laatste paar dagen zijn dan ook erg snel gegaan. We zijn een ongeveer in week in Oxford gebleven en dat was iets langer dan gepland aangezien het zo'n mooie stad is!! We hebben de dagen gevuld met rondlopen door de fantastische stad, kerken en kathedralen bezocht en vooral ook lekker gegeten!

We zaten helaas wel iets buiten de stad met ons hotel maar gelukkig ging er om de 10 minuten een bus dus waren we ook zo midden in de stad.

Na Oxford wilden we graag naar Bath gaan want ik had daar eigenlijk de hele reis al naar uit gekeken!! Wat we al de hele reis hadden gedaan, deden we nu ook weer. Op goed geluk naar een stad toe met de hoop dat we vast wel een hotel of B&B konden vinden. Toen we Bath aankwamen hoorden we dat er de volgende dag een halve marathon was en dat elk hotel vol geboekt zat!!! We hebben een aantal uren rondgelopen op zoek naar een hotel en vragen of ze niet heeeeeel toevallig nog een kamertje voor ons over hadden maar nergens was er nog ruimte.

We besloten daarom om maar naar Reading te gaan en daar een hotel te zoeken. We hadden het eigenlijk al helemaal gehad en we waren er ook helemaal klaar mee. Met een iets wat chagarijnige bui liepen we door Reading heen op zoek naar een hotel en gelukkig hadden ze nog een kamer voor ons!!

Helemaal opgelucht en moe van het reizen gingen we een pizza halen en daarna vroeg slapen. Terwijl we heerlijk lagen te slapen ging om half 4 snachts het brand alarm af en daar stonden we dan, een heel hotel vol gasten samen op de stoep. Bleek het een dronken iemand te zijn geweest die zo'n rood kastje in hadd geslagen.. En bedankt..

Na een paar dagen in Reading zjin we gister vertrokken naar een plaatsje dat heet Puckeridge en daar wonen echt maar een paar mensen. De bus gaat ook maar 1 keer in de 2 uur en natuurlijk hadden we deze gemist dus zaten we vast in een ander plaatsje waar bijna niemand woont.

We kunnen de laatste paar dagen bij Ben verblijven die hier woont en hem hebben we ook ontmoet aan het begin van onze trip. Wat we de komende dagen gaan doen weten we nog niet zeker maar waarschijnlijk gaan we nog een lange fietstocht maken hier want de omgeving is wel heel erg mooi!

Nou tot snel maar weer!!

1. Je Tante Rika!:
    22 maart 2015
    Oxford is fantastisch he? O, en zo jammer dat jullie niet in Bath terecht konden. Geweldige mooie stad!
    Veel plezier en geniet van de laatste paar dagen.
    XX Rika
  2. Ellen:
    22 maart 2015
    We zijn blij dat het jullie goed bevalt! Nu de laatste lootjes nog en dan kom je alweer thuis. Vind ik wel leuk maar jullie zullen nog wel langer willen blijven als ik het zo lees. Tot volgend weekend. liefs mama en papa