Alweer een week in Norwich

13 februari 2015 - Norwich, Verenigd Koninkrijk

Hallooooooo,

Even een update van ons :)

We zijn hier al weer een week en het gaat echt super goed!!

Na onze punker Oli zijn we verder gegaan en mochten we drie dagen slapen in een eigen kamer met tweepersoons bed in het huis van Emilie. Zij doet onderzoek naar allerlei milieuvriendelijke dingen en ze was heel vriendelijk.

Een Indiase vriend van haar was net getrouwd en kwam langs om gezellig te eten met ons en om zo zijn nieuwe vrouw voor te stellen. Het was best apart want het was een gedwongen huwelijk en deze meid had nog nooit India verlaten. Ze had het heel erg koud en vond het eten dat we hadden gemaakt ook niet echt lekker.. Maar dat geeft niet, ze moet natuurlijk nog even wennen.

De dag erna hadden Frank en ik een enorme pan met hete bliksem gemaakt voor Emilie en haar vriend, als dankjewel dat we mochten blijven slapen. Zijn ouders kwamen ook gezellig langs en ze vonden het heeeeeeeeel erg lekker!!!

Deze week hebben we ook voor het eerst vrijwilligerswerk gedaan. We hebben iemand geholpen met het verven van het huis en hebben bij het community centre allebei verschillende dingen gedaan. Frank ging buiten helpen met het maken van de hekken rondom het gebouw en ik heb geholpen met het geven van een kook cursus voor mensen die eigenlijk niet weten wat ze doen.

We hebben echt super leuke mensen ontmoet en we hebben erg veel gelachen. Ik heb echt een top vrouw ontmoet van 73 jaar maar nog erg jong in haar hart. Zij is ook een Engels docent en ze staat nog steeds voor de klas!! Volgende week gaan we weer en we hebben er echt zin in :)

Gisteravond ontmoette we Tom en zijn vriendin en ze hadden een compleet Sunday roast voor ons gemaakt. Een echt traditioneel diner met alles er op en der aan!! Zooooo lekker. Een mega stuk vlees uit de oven, yorkshire puddings, roasted vegetables, natuurlijk veel jus, roasted potatoes en een soort pastinaak puree met kaas. Als toetje nog een heerlijk stukje cheesecake, waar Frank vrij veel van heeft gehad! We hebben de hele avond zitten praten over van alles en nog wat en het was gewoon echt super!

Zo, dit is het voor nu maar er zal binnen kort wel weer een nieuw verhaaltje langs komen! :)

1. Padre:
    13 februari 2015
    Jongens wat gaaf om mee te maken. Echt een buitenkans waar jullie nog heel lang van zullen genieten. Nogmaals heel veel plezier en ontdekkingsvreugd. Dikke kus
  2. Ellen:
    13 februari 2015
    Hoi, mooi dat jullie het zo naar de zin hebben. Komen jullie nog wel terug??? De credits voor de hete bliksem gaan natuurlijk wel naar Ellen hè. Maar hard werken om alle calorieën weer te gaan verbranden hahaha. Groetjes pap en mam
  3. Je Tante Rika!:
    14 februari 2015
    Volgens mij zouden de credits postuum naar je oma moeten hoor. Of zit er een Ellen-twist aan? ;-) Terugkomen? Jullie zijn net weg!
    Wat leuk om dit te doen he? Heb je in ieder geval een idee wat ik in Zuid-Afrika heb gedaan. Heel veel plezier, geniet er van en ik volg jullie op de voet, natuurlijk. Nog meer avonturiers in de familie, YEAH! XXXXX