Nog maar 1 dag!

4 februari 2015 - Leeuwarden, Nederland

Hallooooo allemaal!

Welkom op onze site. Via dit reisblog gaan we iedereen die dat wil op de hoogte houden van onze verhalen, foto's en leuke dingen die we mee maken!

Op dit moment zijn wij bezig met onze mega backpacks in te pakken, kleding uitzoeken, laatste dingen wassen en panisch naar de winkel rennen omdat we alweer iets vergeten zijn...

De afgelopen dagen zijn zeer leuk geweest en allemaal leuke mensen zijn langsgekomen om ons veel plezier te wensen op onze spannende trip. We hebben veel gelachen en we zullen jullie zeker gaan missen :)

De laatste dingen worden nu nog geregeld voor ons verblijf in Norwich en het is allemaal best wel spannend. Zoals de meesten van jullie weten slapen wij op de bank bij een aantal verschillende mensen en het is maar af wachten waar je terecht komt! De eerste avond gaan we gelijk mee naar een groot feest en de jongen waar wij bij verblijven, speelt in een band die dan die avond gaat optreden! Tot nu toe klinken de mensen allemaal erg blij en vrolijk en willen ze ons ook allemaal graag helpen.

Zoo, dus nu nog even de laatste dingetjes opruimen, schoonmaken en de koelkast leeg eten zodat er niks kan bederven in de tijd dat we weg zijn!

Wij zullen proberen zovaak mogelijk een foto of een verhaaltje te schrijven zodat jullie allemaal mee kunnen genieten met onze trip naar Engeland!